ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΑΡΟΥΡΑΙΑ...

18 Σεπ 2011

-ΒΡΕΧΕΙ! -ΠΟΥ?

ΤΣΑΙΝΙΖ ΠΡΟΒΕΡΜΠΣ ΕΝΤ ΣΙΤ...

Και το σπαμ είναι άπειρο! Εδώ θα χρησιμοποιήσω τις φράσεις του Σέλντον από το Big Bang Theory. "Σου εμπιστεύτηκα την ηλεκτρονική μου διεύθυνση κι εσύ μου στέλνεις... κατεβατά με ινδικές, κινέζικες, ελληνικές, ζουαζιλανδικές παπαρολογίες εν έτη 2011 γαμώ το γέροντα του ίντερνετ?!" (Εντάξει δεν το διατύπωσε ακριβώς έτσι ο Σέλντον.)
Αυτά υπάρχουν και κυκλοφορούν κοντά 20 χρόνια και όχι, δεν θα δεις χαρά και τύχη -ούτε στα σκέλια σου, ούτε πουθενά αλλού- αν σπαμάρεις 218 φίλους σου με παλιακές μαλακίες που δεν έχεις τη στοιχειώδη λογική να πετάξεις στο junk σου και να πεις σε όποιον στις προώθησε να πάει να θαφτεί στην άμμο της Υεμένης με τον κώλο έξω για να τον παίρνουν οι περαστικοί!
Όχι, ΔΕΝ σου αποδεικνύω την αγάπη μου αν στο στείλω πίσω και ΔΕΝ θα φτιάξουμε γυναικεία αδελφότητα προωθώντας τα ηλίθια email που έγραψε μια καθυστερημένη ενώ με το άλλο χέρι μάτωνε το απαυτό της στο ξύσιμο! The horror...

Σου αποδεικνύω όμως ότι ενδιαφέρομαι για σένα και έχω καλές προθέσεις με το να σε ενημερώσω ότι αν συνεχίσεις να μου στέλνεις τέτοιες μαλακίες θα σε συνδέσω με το junk, θα δώσω το email και τον αριθμό σου σε ό,τι σπαζαρχίδικη υπηρεσία κυκλοφορεί μέχρι να καταντήσεις να σπαταλάς όλη τη ζωή σου απορρίπτοντας και μπλοκάροντας σπάμερς και όταν σε δω από κοντά θα σε ξεχέσω πατόκορφα!

Χαριτωμένο δεν ακούγεται;

Στείλτο σε 10 σπάμερς και θα κερδίσεις γλειφιτζούρι με γεύση αβγολέμονο!

 image source: http://www.spankingblog.com/2009/09/11/three-anime-spankings/ 

 Πι. Ες.
Σφηνάκι Ηλιθιότητας:
Φίλοι πίνουν καφέ σε εσωτερικό χώρο καφετέριας. Ο ένας παρατηρεί έξω απ' το παράθυρο 
-Βρέχει! 
Η ξανθιά της παρέας πανικόβλητη λέει
-Πού; πού; 
και κοιτάζει το ταβάνι...
True story.


4 σχόλια:

  1. Όχι μόνο είναι χαριτωμένο, αλλά θα 'πρεπε να το πράξεις, πάραυτα!
    Όσο για το true story... τι να πω πια...;
    Η φράση 'δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά' δεν βγήκε τυχαία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίλιθ μου κέρδισες γλειφιτζούρι-αβγολέμονο! Έβγαλα κι εγώ τη γκρίνια μου με τόσο σπαμ... έχουν μπερδέψει το forward με το junk πια!

    Η συγκεκριμένη κοπέλα από το true story ήταν χαρακτηριστική περίπτωση ξανθιάς-ανέκδοτο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mmm... yummy! Thanks!
    Και επειδή είμαι πολύ καλός άνθρωπος, θα το δώσω στο πιτσιρίκι του γείτονα που τσιρίζει συνέχεια σαν τη γάτα που της πατάς την ουρά και το αγαπάω... ουυυυ... πάρα πολύ! Όχι... για να μη λες ότι δεν είμαι γενναιόδωρη. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή