ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΑΡΟΥΡΑΙΑ...

20 Μαρ 2010

Πόσο πάει το μπουζί;



Καφές €3 - €6
Μπύρα €4 - €6
Ποτό €5,5 - €15


Είναι απλά, κλοπή! Όταν ξέρεις ότι στο Λονδίνο ο καφές θα σου κοστίσει 2 λίρες και στη Βαρκελώνη, η μπύρα κάνει 2,5 ευρώ... ξενερώνεις. Γιατί δηλαδή στη Γλυφάδα για ένα ποτό σε ένα μπαρ να μου ζητάνε €14; Μήπως θα μου το σερβίρει κανένας θεογκόμενος με μούσκουλα φορώντας μπλε στρινγκάκι; Ούτε ξηρούς καρπούς δε φέρνουν! Ξεροσφύρι το ρούμι και η λυπητερή μαζί.

Να πάνε να τα πιουν μόνοι τους και να γυρίσουν βίντεο με τα μπουκάλια χωμένα σε όποια εσοχή τους νομίζουν. €14 κάνει όλο το μπουκάλι με το ρούμι στο σούπερ μάρκετ, άσε που θα μου περισσεύουν για φιστίκια και για μπλε στρινγκ άμα γουστάρω!

Χθες ήπια μπυρίτσες Kaizer με €3 τη μία στην Πανόρμου, στο μαγαζί δίπλα στην έξοδο του μετρό. Μια χαρά ήταν και δεν καθόσουν και πάνω στο πεζοδρόμιο να σε σκουντάνε οι περαστικοί όπως γίνεται 2 στενά πιο πέρα... εκεί ήμουν πριν λίγες μέρες και έδωσα €5,5 για ένα μπουκάλι μπύρα... και δυστυχώς το ένα δεν είναι ποτέ αρκετό. Στον πάτο τους να τα βάλουν. Αν τα είχα για πέταμα, θα υπήρχαν κάδοι ανακύκλωσης για ευρώ. Κι αν ήθελα να μου πιάσουν τον κώλο, μπορώ να ακεφτώ τουλάχιστον 10 πιο ωραίους τρόπους. Στην τελική, δεν προσφέρουν και κανένα σπουδαίο θέαμα τα μαγαζάκια τους. Πφφφ...



Ζήτω η φθηνή μπύρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου