ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΑΡΟΥΡΑΙΑ...

20 Αυγ 2011

Creative Beer





Κι όμως είμαι ακόμα εδώ... περνώ τον Αύγουστο στην άδεια Αθήνα, όμορφη δεν θα ξαναγίνει ποτέ της. Τουλάχιστον είναι άδεια και ήσυχη.
Θα γυρίσετε, δεν θα γυρίσετε; Τότε θα είναι η ώρα να φύγω εγώ, να πάω εκεί που δεν πιάνει ούτε δορυφόρος και να εξαφανιστώ για όσο περισσότερο μπορώ. Διακοπές το Σεπτέμβρη κοινώς, άντε να δούμε. Το κακό με αυτή την ιστορία είναι ότι έχω πήξει το χρόνο μου με project αν και Αύγουστος, και δεν προλαβαίνω να φύγω ούτε για ένα τριήμερο πριν το Σεπτέμβρη. Ήδη είναι σαββατοκύριακο και έχω περισσότερο πήξιμο από όλη τη βδομάδα. Φταίει βέβαια και το γεγονός ότι έχω κουραστεί να δουλεύω (και να πληρώνομαι όποτε τους καυλώσει) και δεν έχω πάει διακοπές να ξελαμπικάρω λίγο. Έτσι η μόνη ελπίδα για να βγουν και οι τελευταίες σταγόνες δημιουργικότητας από τον οργανισμό μου είναι η μπύρα. Μόνο που με τις μπύρες δουλεύω πιο αργά, κατουράω περισσότερο και χάνω χρόνο, αλλά χωρίς μπύρα σκέφτομαι λιγότερο ενδιαφέροντα πράγματα... οπότε, μπύρα!

Βαρέθηκα να ιδρώνω στην πόλη, θα προτιμούσα να ιδρώνω κάπου αλλού. Έτσι εξηγούνται και τα προηγούμενα post... το επόμενο που θα αρχίσω να αλλάζω είναι το μαλλί. Βαρέθηκα το artificial intelligence μαύρο και να βγαίνουν ρίζες με ξανθές ανταύγειες κάθε τόσο. Θα τα αφήσω στο φυσικό χρώμα τους και ο ήλιος του Σεπτέμβρη θα τα ανοίξει κι άλλο με την ελπίδα να χαζέψω και να γίνω πιο ευτυχισμένη μέσα στην άγνοια της ξανθωπής μπούκλας...

Όταν επιστρέψω με το καλό θα επιδιώξω και την αλλαγή επαγγέλματος... ιδανικά θα πάω κάπου να τακτοποιώ κονσέρβες σε ράφια και θα σταματήσω να εκπορνεύω την πένα μου. Αν το κάνω και βαρεθώ γρήγορα θα γίνω πρώτη είδηση ως η πρώτη που θα ξεκληρήσει κόσμο με καπάκια από κονσέρβες ντοματοπελτέ! Θυμηθείτε τα λόγια μου, τα συντηρητικά σκοτώνουν...


image source: http://www.oddee.com/_media/imgs/contrib/c10799.jpg

3 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω. Τα ίδια ζω. Δουλέυω για αυτούς που διακοπεύουν και θα διακοπεύσω όταν όλοι οι άλλοι δεθούν στο πάγκο τους και αρχίσουν το τράβηγμα του κουπιού υπό τα νταμ-ντουμ του ταμπούρλου.
    Σκέψου θετικά. Έχουμε κάτι να περιμένουμε! Έστω κι αν αυτό θα είναι τελικά μια βρομάδα ύπνου στα όρια του θανάτου. While you were sleeping ένα πράγμα.
    Μια συμβουλή για το μαλλί: άστο στο φυσικό του και ει δυνατόν χώσε και τίποτα πλατινέ ανταύγειες να στανιάρεις. Στα λέει αυτά μια φυσική ξανθιά που από τα 18 της προσπαθούσε να κρύψει τη πραγματική της φύση με το πέπλο των κορακί και μπορδοροδοκόκκινων βαφών.
    Είδα το φως το αληθινό όταν αποφάσισα να το παίξω ξανθιά. Ο κόσμος είναι γεμάτος δικαιολογίες.
    Και μη ξεχνάς το ανέκδοτο παύλα ρητό: οι άνδρες γουστάρουν τις μελαχροινές αλλά καταλήγουν με τη ξανθιά με τα μεγάλα βυζιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βδομάδα*
    ούτε βρωμάδα, ούτε δρομάδα lol!

    (ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από τις χτεσινές μπύρες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για μια ρημάδα βδομάδα διακοπών!

    Θα κάνω ειρήνη με την ξανθιά μου προσωπικότητα... νομίζω ότι οι μπύρες των διακοπών θα βοηθήσουν σ' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή