ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΑΡΟΥΡΑΙΑ...

27 Αυγ 2011

H τσάντα που τα χωράει όλα



Μερικά από τα αγαπημένα μου παιδιά έχουν ένα κόλλημα...
Να στριμώξουν όλους τους ανθρώπους τους μέσα σε μια τσάντα.
Μα δεν χωράνε όλοι μέσα στην ίδια τσάντα αγάπη μου!
Δεν είναι όλοι καλοί.
Και να είναι όλοι οι άλλοι, εγώ δεν είμαι.
Και δεν μπαίνω εκεί μέσα!
Τι σκατά κόλλημα έχεις φάει πια να τους πακετάρεις όλους μαζί;
Φοβάσαι μην τους χάσεις;
Μήπως είναι θέμα τάξης;
Τύπου, αν χωρέσουν όλοι στην ίδια τσάντα θα είναι πιο τακτοποιημένοι μέσα στο κεφαλάκι σου;
Ή θα περιστρέφονται όλοι γύρω από σένα και δεν θα χρειάζεται να μετακινείσαι;

Δεν είμαι και άνθρωπος της θρησκείας...
Οπότε δεν με συγκινούν οι μοιρασιές.
Θέλω το χρόνο μου με τους ανθρώπους που κρατώ κοντά μου.
Και καμιά φορά τον θέλω σε αποκλειστικότητα.
Ή βρίσκεις το χρόνο.
Ή παίρνεις την τσάντα σου και πας στο καλό.
Όχι δεν θα μπω εκεί μέσα.
Και δεν τρώω μπάμιες.-





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου