ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΑΡΟΥΡΑΙΑ...

13 Οκτ 2011

ΑΝΤΟΧΟΜΕΤΡΟ


"Τα δύσκολα έρχονται σε εκείνους που μπορούν να τα αντιμετωπίσουν." Αυτή είναι η φράση-κλειδί, φράση-παρηγοριά όσων τρώνε το αγγούρι (ή δεν έχουν ψιλά ούτε για ένα αγγουράκι). Πες δηλαδή πως όλοι έχουμε ένα "αντοχόμετρο", σε εκείνους που ο δείκτης του φτάνει π.χ. ως το 3, όλα τους έρχονται λίγο πιο "ομαλά". Ενώ στους άλλους που ο δείκτης φτάνει ως το 10, έρχονται κάθε λογής σκατά να αντιμετωπίσουν, πάει αναλογικά, κατάλαβες;

Αυτός πρέπει να είναι και ο λόγος που μπλέκομαι άθελά μου στις πιο γαμημένες και μπερδεμένες καταστάσεις. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, έχω ΚΑΙ-ΓΑΜΩ-ΤΑ-ΑΝΤΟΧΟΜΕΤΡΑ! Μιλάμε φυσάει το μηχάνημα, είναι ατσάλινο, ανοξείδωτο, αέρινο, ατσαλάκωτο, δεν χαλάει ούτε με πυρηνική καταστροφή, δεν λιώνει ούτε με οξύ βγαλμένο απ' τη χολή της Μέρκελ. Είναι υπερτούμπανο το αντοχόμετρό μου και ο δείκτης αντοχής έχει κολλήσει εδώ και χρόνια στο "10"!

Το πήρα κι εγώ μια ωραία πρωία και το πήγα στο μηχανικό να το κοιτάξει. Του είπα "Κάνε κάτι άνθρωπέ μου, μας έχουν σκίσει τα μάτια εδώ πέρα και δεν λένε να σταματήσουν!". Ο μηχανικός το κοίταξε, το άνοιξε, το κούνησε, το ξεβίδωσε, το έκλασε, το γράσαρε, το κατούρησε, του έριξε καυτό λάδι, το καθάρισε με μπεταντίν, το έφτυσε με κίτρινες και πράσινες ροχάλες, το γυάλισε, το χτύπησε με ψόφια ψάρια, του τραγούδησε Βίσση, Καρβέλα, Καρρά, Τζάστιν Μπίμπερ, οι κατσαρίδες του συνεργείου άρχισαν να αυτοκτονούν μέσα στους κουβάδες, τα ποντίκια έπεφταν στα γόνατα μπροστά στις γάτες και τις παρακαλούσαν να τα φάνε. Στο τέλος, δεν άντεξε και του τραγούδησε Πάτυ!
Τίποτα αυτό. Έμενε εκεί, απτόητο και σηκωμένο ως το 10. Δεν υπήρχε σωτηρία.

Μου το έδωσε πίσω λέγοντάς μου "Κράτα τα λεφτά σου, θα σου χρειαστούν, αυτό το μαραφέτι δεν κατεβαίνει ούτε με α-Πάτυ."

Πήρα κι εγώ το αντοχόμετρό μου, το κοίταξα απογοητευμένη, με κοίταξε κι αυτό με το δείκτη του κολημμένο στο τέρμα, το μούντζωσα και πήγα να πιω όσες μπύρες προλαβαίνω μέχρι την επόμενη δοκιμασία...


image source: http://289832.spreadshirt.com/

3 σχόλια:

  1. Α, μια χαρά σε βρίσκω!

    Ανυσηχώ όμως που δεν έπεσε η ένδειξη με την Πάτυ... χμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό δεν είναι αντοχόμετρο.
    Αυτό είναι η Λερναία Ύδρα των μηχανών! :)))
    Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, εκείνη είχε το 'πλεονέκτημα' ότι αν έκαιγες στη ρίζα τα κομμένα της κεφάλια, δεν ξαναφύτρωναν.
    Δεν πειράζει...
    Think positive.
    Ίσως κάποια μέρα πάρεις τη θέση σου στο βιβλίο με τα Γκίνες σαν η ιδιοκτήτρια του πιο ανθεκτικού αντοχόμετρου όλων των εποχών!

    Ξέρω ότι σε έκανα να νιώσεις καλύτερα.
    It's ok...
    You don't have to thank me. :)))

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή