ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗΝ ΑΡΟΥΡΑΙΑ...

14 Φεβ 2011

ΒΑΛΕ ΝΤΙΝΟ ΜΟΥ ΤΟ TOP 10

Σήμερα που γιορτάζουν οι ζαχαροπλάστες, τα ιταλικά εστιατόρια και η Ανθή Φύτα, σας αφιερώνω εξαιρετικά το κάτωθι άσμα για να σας εκφράσω ό,τι είναι να σας εκφράσω τέλος πάντων. Ταιριάζει λίγο και με την κρίση άμα λάχει και έχει την τιμή να είναι το νούμερο 1 της λίστας!

1. Έρωτά μου τοκογλύφε...

2. True Love κι όμως υπάρχει!

3. Μη γελάς, υπάρχει σε λέω!

4. Και σε gay.

5. ...και σε περισσότερο gay!


6. Δεν είναι μαϊμού!


6. Είναι πειρατής!!!




7. Δεν έχει όρια ηλικίας...


8. Είναι έρωτας "μνημειώδης"...

9. Αλλά μέσω internet...

10. Μπορεί να είναι "του κώλου"!

Αφιερωμένο στους "εορτάζοντες". Άντε, φάτε κανένα σοκολατάκι-καρδούλα να γουστάρετε! Πάω κι εγώ να κάνω το ίδιο. Τσάο...

2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα!
    Να με συγχωρέσεις που δεν μπόρεσα να ακούσω ολόκληρο τον... Τοκογλύφο. Τ' αυτιά μου απείλησαν ότι θα με παρατήσουν και θα φύγουν και έτσι αναγκάστηκα να διακόψω την ακρόαση. :)))
    Η Lizzy the Lezzy ήταν άπαιχτη όμως και η τελευταία φωτογραφία μού έκοψε οποιαδήποτε όρεξη είχα για σοκολατάκι σε σχήμα καρδιάς! :)))
    Πολύ καλό top10!

    Φιλιάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα γιατί; Είναι μια εξαιρετική σύνθεση ο τοκογλύφος, οι άνθρωποι που το έγραψαν όταν σπούδαζαν μουσική ονειρευόντουσαν να παίξουν ένα τέτοιο κομμάτι!

    H Lizzy έχει πολύ γέλιο και το κάπως "ωμό" χιούμορ που μου αρέσει πολύ. Ε μα είναι σχήμα αυτό για σοκολατάκι; 1000 φορές οι αχιβάδες! xx Lilith μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή